پس فردا دوشنبه روز دفاع است. امروز كه رفته بودم دفاع و داشتم در ذهنم مهمان هايي كه بايد دعوت كنم را مرور مي كردم، رسيدم به تو... دلم ميخاست باشي.... دلم ميخاست لحظه به لحظه اين روزها و اين ساعت ها را باشي، اما نيستي ... و من دارم اين نبودن ها را كم مي آورم
بي تو هميشه يك كم و كسري هست...
نارینه ی سرخ...
ما را در سایت نارینه ی سرخ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 2:18